icn2.png

Frekvencije:» FM Sarajevo,Travnik, N. Travnik i Vitez 103,3 MHz» FM Banja Luka 98,9 MHz» FM Mostar i okolica, Široki Brijeg 89,4 MHz» FM Jajce; 101,2 MHz» FM Fojnica, Visoko te dijelovi općina Kreševo i Kiseljak 97,8 MHz» FM Žepče, Maglaj i Zavidovići 105,7 MHz» Pretplatnici HT ERONETA, putem HOME TV» Pretplatnici BH TELECOMA putem MOJA TVProgram uživo:Slušajte

logo2

VIJESTI

Deset činjenica koje većina katolika ne zna, a trebala bi znati

fra pervan foto

Gotovo u većini slučajeva ljudi napuštaju katoličku vjeru zbog nedostatka razumijevanja. Međutim, da katolici zaista vjeruju da su članovi jedne, istinite Crkve koju je utemeljio sam Krist (i koja je neophodna za njihovo spasenje), nitko je ne bi napustio! U nastojanju da pojasnimo ono što Katolička crkva naučava, donosimo popis 10 važnih činjenica koje nam mogu pomoći da bolje razumijemo i branimo naša uvjerenja.

1. Žene nikada neće biti svećenice – Često se spominje uz temu ženidbe svećenika, no ovaj se crkveni nauk ne može promijeniti. Godine 1994. papa Ivan Pavao II. izdao je apostolsko pismo Ordinatio Sacerdotalis u kojem je proglasio jednom za svagda da ”Katolička crkva nema nikakve ovlasti podijeliti svećenički red ženama i ove se prosudbe definitivno moraju držati svi vjernici Crkve”. Za razliku od pitanja ženidbe svećenika (koje je moguće promijeniti), žensko ređenje je nešto što se neće dogoditi. To nije tzv. ”stakleno zvono” ili pokušaj Crkve da ograniči djelovanje žena. Naprotiv, to je nepogrešivo priznanje da muškarci i žene imaju drugačije uloge i da je Krist ustanovio muško svećenstvo.

2. Petak je još uvijek dan za pokoru –”Pokornički su dani i vremena u općoj Crkvi svaki petak u godini i korizmeno vrijeme” (ZKP 1250). Nadalje, ”Uzdržavanje od mesne ili druge hrane, prema propisima biskupske konferencije, neka se obdržava svakog petka u godini, osim ako se podudaraju s nekim danom ubrojenim među svetkovine” (ZKP 1251). ”Biskupska konferencija može pobliže odrediti obdržavanje posta i nemrsa, a isto tako zamijeniti ih, u cijelosti ili djelomično, drugim oblicima pokore, osobito djelima dobrotvornosti i vježbama pobožnosti” (ZKP 1253). Za naša područja u petak je nemrs, to jest ne jede se meso. Ali, ako je netko u takvim okolnostima da mora jesti meso (npr. na terenu, u bolnici, u menzi i sl.) može jesti meso, a umjesto toga se u petak treba odreći nečega drugoga (pušenja, pića, zabave…) ili učiniti neko dobro djelo, u znak sjećanja na Gospodinovu smrt na križu.

3. Biblija je katolička knjiga – Jeste li ikada razmišljali o tome kako je nastala Biblija? Malo poznata, no jasno dokumentirana činjenica jest da je knjige Biblije sastavila Katolička crkva. Dugi niz godina nakon što je Krist uzašao na Nebo, postojala je rasprava o tome koji su svetopisamski spisi bili nadahnuti od Boga. Kanon Svetog pisma (knjige Biblije) je prvi put službeno proglašen na crkvenom koncilu u Rimu 382. godine. Na koncilima u Hiponu (393.g.) i Kartagi (397.g.) 46 knjiga Starog i 27 Novog zavjeta koje se pojavljuju u današnjoj Bibliji potvrđene su nadahnutima od Boga.

4. Misna žrtva jednaka je žrtvi na Kalvariji – Najveća pogreška koju mnogi katolici čine jest da doživljavaju svetu misu kao ”još jednu crkvenu službu”, sličnu onima koje imaju druge religije. U misi, Kristova žrtva na križu je uprisutnjena, slavi se sjećanje na nju i primjenjuje se njezina spasenjska moć. Tridentski koncil kaže da je Krist svojoj Crkvi ostavio ”vidljivu žrtvu koja bi trebala predstavljati onu krvnu jednom prinesenu (žrtvu) na križu i koja bi bila uspomena na nju do kraja vremena, i čija bi se spasonosna snaga primjenjivala za oproštenje onih grijeha koje mi svaki dan činimo”. Kada pohađamo misu, mi se mistično prebacujemo na Kalvariju, gdje se možemo sjediniti  s Kristovom žrtvom i prikazati Ocu.

5. Poništenje braka nije crkveni razvod – Za razliku od pravnog procesa poznatog kao ”razvod” (u kojem je brak okončan), proglašenje o ništavnosti ženidbe (poništenje) izjavljuje da brak nije nikada valjano postojao. Odluka se temelji na činjenici da su na dan izmjene bračnih zavjeta nedostajali neki bitni elementi. Ovaj proces je potpuno u skladu s katoličkim naukom u vezi neraskidivosti braka.

6. Umjetna oplodnja je moralno neprihvatljiva – Mnogi katolici koji pate od neplodnosti koriste ovu metodu u nadi da će imati dijete, ne bivajući svjesni da ovaj postupak Katekizam Katoličke crkve naziva moralno neprihvatljivim (KKC 2377). U enciklici pape Ivana Pavla II., Donum Vitae, Crkva kaže ”…sukladno tradicionalnom naučavanju o blagodatima braka i o dostojanstvu osoba, Crkva se i nadalje, s moralnog stajališta, protivi homolognoj oplodnji in vitro, ona je u sebi nedopuštena i u neskladu je s dostojanstvom rađanja i bračnog sjedinjenja, pa i tada kad se sve poduzme da ne dođe do smrti ljudskog embrija”.

7. Nema spasenja izvan Katoličke crkve – Izvorni je iskaz sv. Ciprijana – ”Extra ecclesiam nulla salus” (Izvan Crkve nema spasenja”). Ova dogma je potvrđena na IV. lateranskom saboru i izvor je konfuzije među katolicima i nekatolicima podjednako. Prema Katekizmu, punina spasenja dolazi od Krista – Glave, po Crkvi koja je njegovo Tijelo. To ne znači da nekatolici ne mogu postići spasenje. Pojedinci koji nisu svjesni da je Katolička crkva ona prava, istinita Crkva, mogu i dalje postići spasenje po zaslugama Crkve, unatoč nedostatku znanja.

8. U hitnim slučajevima svatko može krstiti – Iako su redoviti službenici krštenja biskupi, svećenici i đakoni, svatko može udijeliti sakrament krštenja u hitnim slučajevima, čak i nekrštenik. Ova izuzetna odluka može se pripisati nužnosti krštenja za spasenje čovjeka i želji Crkve da bude lako dostupno svima.

9. Pakao i čistilište još uvijek postoje – Suprotno vjerovanju mnogih katolika, Crkva još uvijek naučava da ”duše onih koji umiru u smrtnom grijehu odmah nakon smrti silaze u pakao, gdje trpe paklene muke, vječni oganj” (KKC 1035). Nadalje ,”Oni koji umru u milosti i prijateljstvu s Bogom, a nisu potpuno čisti, iako su sigurni za svoje vječno spasenje, moraju se poslije smrti podvrgnuti čišćenju, kako bi postigli svetost nužnu za ulazak u nebesku radost” (KKC 1030). Ovaj proces čišćenja, službeno potvrđen od Crkve na koncilima u Firenzi i Trentu, poznat je kao čistilište.

10. Katolici se ne klanjaju Blaženoj Djevici Mariji i svecima – Mnogi katolici su u nedoumici oko uloge Majke Božje i svetaca. Hoćemo li se moliti Mariji i svecima ili trebamo ići ”direktno na vrh” i moliti se Bogu? Ukratko, katolička vjera naučava da se trebamo klanjati samo Bogu. “Klanjaj se Gospodinu, Bogu svome, i njemu jedinomu služi” (Lk 4, 8), kaže Isus navodeći Ponovljeni zakon” (2096 KKC). Blaženu Djevicu Mariju i svece trebamo štovati, a ne im se klanjati. Međutim, zagovor svetaca može biti vrlo moćan i nasljedovanje njihovih vrlina može nam pomoći na putu za Nebo.

Iako je navedeni popis samo zagrebao po površini katoličke vjere, ipak daje uvid u dubinu katoličkog nauka. Daljnja objašnjena o ovim i drugim temama možete naći istražujući Zakonik kanonskog prava i Katekizam Katoličke crkve.

Ne samo da će nam proučavanje nauka Katoličke crkve omogućiti da bolje branimo svoju vjeru kada smo izazvani, nego će nam pomoći da postanemo bliži našem Gospodinu i Spasitelju Isusu Kristu, koji je osnovao našu Crkvu prije 2.000 godina.

Gary Zimak | Catholicexchange.com

Prevela i priredila: I.V. | Bitno.net

Preuzeto s; http://radiomarija.rs/?p=6724 

Sv. Demetrije Srijemski

demetrije srijemski

Današnji sveti zaštitnik je Demetrije Srijemski, đakon i mučenik, čije je djelovanje vezano i uz naše krajeve.

Rođen je oko 270. kao sin visokog vojnog časnika. Đakon sirmijskog biskupa mučenika Ireneja, za Dioklecijanova progonstva osuđen je na smrt, mučen i pogubljen na jednom od savskih mostova oko 304. zbog čuvanja svetih knjiga. Najpoznatiji je od takozvanih srijemskih mučenika. Na mjestu pogubljenja izvan zidina Sirmija bila mu je podignuta bazilika. Kad je hunski kralj Atila 441. razorio Sirmij, relikvije su mu prenesene u Solun, u kojem je postao domaći svetac, a njegova bazilika (V. stoljeće) sjedište štovanja za sav kršćanski Istok.

Njegov kult jako je raširen na Istoku, posebno kod Grka i pravoslavnih Slavena, ali i kod Hrvata. Po njemu je ime dobio i veliki hrvatski kralj Dmitar Zvonimir, pa danas svoj imendan slave i Zvonimiri i Zvonke.

U srednjem vijeku bio je omiljeni zaštitnik vojnika, vitezova i križara. Sačuvano je 20 svečanih govora koje su o njemu izrekli visoki crkveni dostojanstvenici. Antički Sirmium, u IV. stoljeću, politička i crkvena metropola rimske Panonije, nazvan je 1180. po crkvi Sv. Demetrija Civitas Sancti Demetrii, potom Dmitrovica, pa Mitrovica i na kraju Srijemska (Sremska) Mitrovica.

Stoga je Sv. Demetrije zaštitnik Srijemske Mitrovice, grada, župe i Srijemske biskupije. Zaštitnik je i Soluna, Beograda te mnogih drugih naselja, biskupija, župa, crkava i kapela diljem kršćanskog svijeta i u hrvatskim krajevima.

p. Josip Antolović/ KT

Preuzeto s portala: https://www.nedjelja.ba/hr/duhovnost/svetac/sv-demetrije-srijemski/7342 

 

Papa Franjo na općoj audijenciji: Ne može se ljubiti samo kada nam odgovara

cq5dam.thumbnail.cropped.750.422

Ne može se ljubiti samo kada nam odgovara – rekao je danas papa Franjo tijekom opće audijencije na Trgu svetog Petra u Vatikanu, u katehezi koja je bila posvećena šestoj Božjoj zapovijedi koja se odnosi na osjećajnu i seksualnu dimenziju, a glasi: "Ne sagriješi bludno". Iz te zapovijedi proizlazi neposredan poziv na vjernost. Naime, ni jedan ljudski odnos nije istinski bez vjernosti i odanosti.

Ne može se ljubiti samo kada nam odgovara; ljubav treba iskazivati iznad granica vlastite koristi, tada se daruje sve bez pridržaja – rekao je Papa i nastavio – Kao što navodi Katekizam Katoličke Crkve: „Ljubav želi biti neopoziva. Ne može biti do 'drugačije odredbe'“ (br. 1646). Vjernost je obilježje slobodnog, zrelog, odgovornog ljudskog odnosa. Pa i prijatelj se pokazuje istinskim kada ostaje prijatelj u svim okolnostima, inače nije prijatelj. Krist je objavio istinsku ljubav. On koji živi od neograničene Očeve ljubavi, tom je snagom vjeran prijatelj koji nas prihvaća pa i kada sagriješimo i uvijek nam želi dobro, pa i onda kada ga ne zaslužujemo.

Ljudsko biće ima potrebu biti bezuvjetno voljeno; tko ne primi tu ljubav u sebi nosi određenu neispunjenost, a često to i ne zna – rekao je Sveti Otac i objasnio – Ljudsko srce pokušava ispuniti tu prazninu određenim zamjenama, prihvaćajući kompromise i osrednjosti koji su samo blijedi okus ljubavi. Opasno je nazivati „ljubavlju“ nezrele odnose, zavaravajući se da ćemo naći svjetlo života u nečem što je, u najboljem slučaju, samo njezin odraz.

Tako se, na primjer, događa da precjenjujemo fizičku privlačnost koja je u sebi dar Božji, no svrha joj je pripremiti put istinskom i vjernom odnosu s osobom – rekao je papa Franjo i podsjetio – Kao što je govorio sveti papa Ivan Pavao II., ljudsko je biće pozvano na punu i zrelu spontanost odnosa koja je plod postupnog razlučivanja poticaja vlastitog srca. To je nešto što se usvaja od trenutka kada svako ljudsko biće mora ustrajno i dosljedno učiti koje je značenje tijela.

Poziv na brak traži, dakle, pažljivo razlučivanje o kvaliteti odnosa i vrijeme zaručništva za njezinu provjeru – rekao je Papa i dodao – Kako bi pristupili sakramentu braka u zaručnicima mora sazreti sigurnost da je u njihovoj vezi prisutna ruka Božja koja ih vodi i prati te koja će im pomoći da mogu reći: „Milošću Kristovom obećavam da ću ti biti vjeran zauvijek“.

Ne mogu si obećati vjernost „u radosti i žalosti, zdravlju i bolesti“, te da će se voljeti i poštovati svaki dan svojega života, samo na temelju dobre volje ili nade da će stvari funkcionirati – rekao je Sveti Otac i naglasio – Potrebno je graditi na čvrstom terenu vjerne Božje ljubavi. Zbog toga, prije nego što prime sakrament ženidbe, potrebna je brižna priprava, rekao bih katekumenat, jer se radi o ljubavi za čitav život, a s ljubavlju nema šale.

Priprava za brak ne može se svesti na tri ili četiri predavanja koja se održavaju u župi; to nije priprava, to je prividna priprema – upozorio je papa Franjo i potvrdio - Odgovoran je onaj koji tako čini: župnik ili biskup koji to dopušta. Priprema mora biti zrela a za to je potrebno vrijeme. To nije samo formalan čin, to je sakrament na koji se treba pripremiti istinskim katekumenatom.

Mnogo je preljuba od kojih nas može zaštititi šesta Božja zapovijed – rekao je Papa i istaknuo – Naime, vjernost je način života. Radimo odano, govorimo iskreno, živimo vjerni istini u svojim mislima i djelima. Život satkan od vjernosti izražava se u svim dimenzijama i pomaže nam da budemo muškarci i žene vjerni i pouzdani u svim okolnostima. No, da bismo došli do tako lijepog života, nije dovoljna samo naša ljudska narav; Božja vjernost treba ući u naš život i zaraziti nas.

Šesta je Božja zapovijed poziv da upravimo pogled Kristu koji svojom vjernošću može od nas otkloniti srce preljubničko i darovati nam vjerno srce. U Njemu, samo je u Njemu ljubav bez pridržaja i primisli, potpuno darivanje bez zagrada i neprestano prihvaćanje do kraja. Iz Njegove smrti i uskrsnuća proizlazi naša vjernost, iz Njegove bezuvjetne ljubavi proizlazi postojanost naših odnosa. Od zajedništva s Njim, Ocem i Duhom Svetim dolazi zajedništvo među nama i sposobnost življenja u vjernosti obavezama – zaključio je Sveti Otac.

Nakon kateheze, posebno pozdravljajući mlade, stare i bolesne, te mladence, papa Franjo se obratio i hrvatskim hodočasnicima koji su biciklima stigli u Rim:

Od srca pozdravljam hrvatske hodočasnike, a osobito skupinu od jedanaestero biciklista koji su biciklima prešli put od 1160 kilometara, od Zagreba do Rima. Zahvaljujem vam na tom svjedočanstvu vjere i odanosti Petrovu Nasljedniku. Hvaljen Isus i Marija!

preuzeto s portala: https://www.vaticannews.va/hr/papa/news/2018-10/papa-franjo-na-opcoj-audijenciji-ne-moze-se-ljubiti-samo-kada.html 

Održan godišnji susret predsjednika i ravnatelja Caritasa u BiH i Hrvatskoj

Caritas BiH Vodoravna verzija Color Pozitiv RGB 627x376

Redoviti godišnji susret predsjednika i ravnatelja Caritasa u Bosni i  Hercegovini i u Republici Hrvatskoj održan je od ponedjeljka 22. do četvrtka 25. listopada u Sarajevu.

Sastanku su, uz predsjednika Caritasa Bosne i Hercegovine vrhbosanskog nadbiskupa kardinala Vinka Puljića i predsjednika Hrvatskog Caritasa varaždinskog biskupa Josipa Mrzljaka, dvojice nacionalnih ravnatelja mons. Tome Kneževića i mons. Fabijana Svaline sudjelovali ravnatelji nad/biskupijskih Caritasa iz Bosne i Hercegovine i Republike Hrvatske. Domaćin ovogodišnjeg susreta bio je Caritas Vrhbosanske nadbiskupije koji je goste iz Republike Hrvatske ugostio u svojoj središnjici na Stupu u Sarajevu. Želja je bila da se uz redoviti susret predstavit život i karitativno djelovanje u Vrhbosanskoj nadbiskupiji.

Uz euharistijska slavlja koja su slavljena na različitim mjestima i u različitim ustanovama, u programu su bili obilasci crkvenih ustanova u Sarajevu i u jednom dijelu Središnje Bosne kao i nekoliko mjesta važnih za djelovanje Caritasa Vrhbosanske nadbiskupije tijekom minuloga rata i poraća: Nadbiskupijski centar za mlade, Dom za stare u izgradnji na Gromiljaku kod Kiseljaka, Franjevački samostan s muzejom u Fojnici, Vrhbosansko bogoslovno sjemenište u Sarajevu, služavke Malog Isusa na Bjelavama, Franjevačka bogoslovija, Tunel spasa iz minuloga rata i Vrelo Bosne.

Središnji događaj bio je zajednički sastanak u središnjici Caritasa Vrhbosanske nadbiskupije u utorak 23. listopada. Sastanak je započeo molitvom, pozdravom i poticajnim riječima dvojice predsjednika i obraćanjem dvojice nacionalnih ravnatelja. Slijedilo je predstavljanje Caritasa u BiH kroz koje se moglo vidjeti cjelokupno djelovanje svakog od Caritasa.

U stanci je bio susret s medijima, a koji su ovaj put pokazali veliko zanimanje za djelovanje Caritasa u obje zemlje kao i slika trenutačnih aktivnosti. Najveće zanimanje pokazano je za problem izbjeglica/migranata koji tijekom ove godine traže načina preko Bosne i Hercegovine doći do Zapadne Europe. Odgovorni iz Caritasa BiH kazali su kako će dati svoj prilog prema trenutačnim mogućnostima i kroz projekte za koje su se odlučila nadležna tijela Caritasa BiH i svakog pojedinog Caritasa.

U nastavku sastanka razgovaralo se i o akciji Hrvatskog Caritasa Tjedan solidarnosti i zajedništva s ljudima i Crkvom u BiH. Migrantska kriza bila je posebno važna tema, a ona se temeljila na iskustvu Caritasa u Republici Hrvatskoj tijekom minuloga vremena, posebno Hrvatskog Caritasa. Sudionici su raspravljali i o mogućnostima zajedničko nastupa unutar pojedinih projekata koje nude međunarodne ustanove.

Ovogodišnji sastanak u Sarajevu bio je prilika reći veliko „hvala“ Caritasima na svim razinama u Republici Hrvatskoj i svim dobročiniteljima iz Republike Hrvatske koji su tijekom minuloga rata i poraća pa sve do današnjeg dana pomagali ne samo sunarodnjacima iz Bosne i Hercegovine, nego i svima drugima koji su kucali na Caritasova vrata bez obzira na njihovu vjersku i nacionalnu pripadnost.

Dogovoreno je da će se sljedeći sastanak održati u Mostaru u drugoj polovini listopada, a domaćin će biti Caritas Mostarsko-Duvanjske i Trebinjsko-Mrkanske biskupije, izvijestio je Caritas BiH.

Preuzeto s portala: http://ika.hkm.hr/novosti/odrzan-godisnji-susret-predsjednika-i-ravnatelja-caritasa-u-bih-i-hrvatskoj/ 

U Vatikanu predstavljen nacrt završnog dokumenta Biskupske sinode o mladima

sinoda o mladima

Foto: Vatikan Media

“Nacrt, čiji sadržaj još uvijek nije objavljen, predan je sinodskim ocima koji sada imaju vremena za čitanje te mogu iznijeti prijedloge za izmjene i dopune. Prvi i glavni primatelj završnog dokumenta  – je Papa. Kad Papa za to dadne svoju suglasnost bit će dostupan cijeloj Crkvi, partikularnim Crkvama, mladima i svima onima koji se posvećuju mladima u pastoralu mladih i pastoralu zvanja”

U Sinodskoj dvorani u Vatikanu 23. listopada predstavljen je nacrt Završnog dokumenta Biskupske sinode koja se održava u Vatikanu od 3. do 28. listopada na temu „Mladi, vjera i razlučivanje zvanja“. Sinodski hod, istaknuo je na predstavljanju kardinal da Rocha, još nije završio, jer predviđa fazu provedbe. Nacrt završnog dokumenta, objasnio je u sinodskoj dvorani glavni izvjestitelj kardinal Sergio da Rocha, izrađen je na temelju radnog dokumenta Instrument laboris kao temeljnog referentnog teksta.

Međutim, dok je potonji nastao kao plod dvogodišnjeg osluškivanja svijeta mladih, završni dokument je rezultat razlučivanja sinodskih otaca tijekom Sinode. Riječ je stoga o različitim i komplementarnim dokumentima koji zajedno pružaju „viziju složenosti postavljenih pitanja i dinamika njihova rješavanja: oni se moraju čitati zajedno – nastavio je kardinal – jer postoji kontinuirana i duboka povezanost među njima“. Izvori završnog dokumenta, uz Instrumentum laboris, su također interventi, izvješća te prijedlozi izneseni tijekom Sinode.

U završnom dokumentu sačuvana je temeljna struktura radnog dokumenta. Podijeljen je na tri dijela: „prepoznati, tumačiti, izabrati“ no dokument odražava strukturu evanđeoskog odlomka o učenicima iz Emausa: „pođe s njima“, „otvoriše im se oči“ te, na kraju, „u isti se čas digoše“. Teme dokumenta Instrumentum laboris prisutne su i u završnom dokumentu, ali su najzastupljenije i najveći prostor je posvećen onima kojima je posvećeno najviše vremena u Sinodskoj dvorani tijekom ova tri tjedna. Tekst, podijeljen na 173 odlomka, istaknuo je kardinal Da Rocha, „rezultat je timskog rada, njegovi su autori sinodski oci, sudionici Sinode, a posebno mladi.

Nacrt, čiji sadržaj još uvijek nije objavljen, predan je sinodskim ocima koji sada imaju vremena za čitanje te mogu iznijeti prijedloge za izmjene i dopune. Prvi i glavni primatelj završnog dokumenta – podsjetio je glavni izvjestitelj – je Papa. Kad Papa za to dadne svoju suglasnost „bit će dostupan cijeloj Crkvi, partikularnim Crkvama, mladima i svima onima koji se posvećuju mladima u pastoralu mladih i pastoralu zvanja“.

Polazište i odredište jest Božji narod „u različitim društveno-kulturnim i crkvenim prilikama“ koje su izašle na vidjelo tijekom rada Sinode. Sinodski hod – dodao je kardinal da Rocha – još nije završio, jer predviđa fazu provedbe. „Bit će važno da partikularne Crkve i biskupske konferencije budu sposobne na kreativan i vjeran način preuzeti dinamiku dokumenta, s ciljem prilagodbe vlastitom okruženju onoga što je izašlo na vidjelo tijekom rada Sinode“. Proces Sinode stoga ne završava s „pastoralnim receptima koje treba primijeniti (to bi bilo suprotno razlučivanju)“ i, ako jezik sastavljenog teksta i nije svojstven mladima, podsjetio je da je odlučeno pripremiti Pismo sinodskih otaca svim mladima.

 IKA | Bitno.net

Potkategorije

Dragi i poštovani naši slušatelji,

Poslije dugo vremena da Vam se ukratko javimo i predstavimo. Naime, zasigurno ste već uočili preko radio valova ili stranice pa čak i stranice na facebooku da je RM s ovim ljetom krenula i s novom ekipom. Nova je, zamjenica glavnog urednika i promotor. Novi je i stari ravnatelj/glavni urednik.  

Pa idimo redom!

Nova zamjenica glavnog urednika je Ruža Hrkać (Mostar),

Novi promotor je Dražen Janko  (Žepče),

A novi/stari glavni uredik je p. Mato Anić (Sarajevo).

Bivšim djelatnicima: Davoru Brđanoviću, Nikolini Marčić, Ružici Rotim, Kristini Biokšić, Danici Škutor i p. Siniši Štambuku od srca zahvaljujemo za sve dobro što su ugradili i ostavili na RM, te im želimo obilje Božjeg blagoslova na novim službama i poslovima.  

Želimo s Vama podijeliti i veliku radost zbog lijepog broja novih suradnika i volontera. Oni su stup RM. Bez njih (Vas) ona ne postoji. Jedni su svoj doprinos dali i ostavili trajni trag na našem radiu, drugi su nastavili svoju misijun a treći tek počeli. Svi ste vi dio Marijina djela. Neka Vas Gospa čuva u svome srcu.

Napravili smo i stanovite izmjene u programskoj shemi. Vjerujemo nabolje.

Na koncu velika hvala svima Vama dragi naši dobročinitelji. Naše donacije nisu velike, ali su nam dragocjene. Poznata nam je Vaša ljubav prema Gospi i vjerujemo da zajedno možemo dalje, više i bolje.

Neka Vas sve prati Božji blagoslov i Gospin zagovor.

  1. p. Mato Anić 

 

uplatnica

Za milodare i potporu Radio Marije BiH:
Račun otvoren kod Intesa Sanpaolo Banke BiH:
Br. Rn.: 1541602001977216
Za uplatu iz inozemstva:
SWIFT CODE: UPBKBA22
IBAN: BA391541602001977126
Intesa SanPaolo Banka Bih
Obala Kulina bana 9A
71000 Sarajevo

 

na danasnji

Duhovni kutak


U te dakle, Gospode Bože, stavljam svu svoju nadu i utočište: na tebe stavljam svu svoju nevolju i stisku; jer što god vidim izvan tebe nalazim da je slabo i nestalno.

(Toma Kempenac)

Glasujte za emisiju mjeseca - Srpanj
Glasujte za pjesmu tjedna 23.7.-30.7.

Pismo urednika

RM BIH 2

VGTAB.png

footlogo.png

 

 

 

Ukoliko imate neka pitanja javite nam se na e-mail: info@radiomarija.ba

Studio Sarajevo
Zagrebačka 18, Sarajevo 71000, BiH
+387 33 263 055, +387 33 260 260 (program uživo)
+387 33 260 261

Studio Mostar
Blajburških žrtava 33E, Mostar 88 000, BIH
+387 63 312 401, +387 63 312 400 ( program uživo)

www.radiomarija.ba
 

Sva prava pridržana - Radio Marija.

designer17